Commercieel Assistent

Wij zoeken een commercieel assistent voor ons team industrieel en logistiek vastgoed te Berchem
Uw profiel

Als commercieel assistent bestaat jouw belangrijkste taak uit de administratieve én commerciële ondersteuning van de vastgoedmakelaars.

Je functie

  • Je bent verantwoordelijk voor het office management van je team;
  • Je bent het eerste lijn contact met kandidaat huurders/kopers/eigenaars;
  • Je staat in voor het agendabeheer en de administratie van de makelaars in je team;
  • Je biedt commerciële ondersteuning aan de makelaars in je team;
  • Je hebt een creatieve insteek met betrekking tot het opstellen van pandenfiches en het uitsturen van mailings;

 

Je profiel 

  • Je beschikt over een Bachelor diploma of gelijkwaardig aan werkervaring; 
  • Ervaring in het vastgoed is een pluspunt;
  • Je kan goed overweg met MS Office en diverse computerprogramma’s;
  • Feeling voor marketing is een pluspunt;
  • Je bent communicatief sterk, klantgericht en commercieel ingesteld;
  • Je kan prioriteiten stellen en durft eigen initiatieven te nemen;
  • Je bent een teamplayer met een grote dosis zelfstandigheid;
  • Je bent zelfredzaam ingesteld en staat stevig in je schoenen;
  • Je bent vlot drietalig (NED/FR/ENG);
Wij bieden u

Wat bieden wij bij Ceusters?

  • Een voltijdse functie met een contract van onbepaalde duur;
  • Een marktconform salaris afhankelijk van ervaring, aangevuld met extralegale voordelen (o.a. hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques);
  • Een uitdagende functie in een boeiende en vooruitstrevende werkomgeving;
  • Een gevarieerde job met ruimte voor initiatief;
  • On-the-job coaching met aandacht voor je verdere ontwikkeling;
  • Je komt terecht in een super leuk en collegiaal team !

Interesse? Solliciteer nu en stuur je CV en motivatietoelichting naar ons departement HR: Sophie Van Oers, HR Manager, HR@ceusters.be