Customer Service Medewerker

Voor ons hoofdkantoor in Berchem zijn wij opzoek naar een enthousiaste onthaalbediende
Uw profiel
Als enthousiaste onthaalbediende bestaat jouw belangrijkste taak uit het eerstelijnscontact zowel telefonisch als aan de onthaalreceptie. Je bent het gezicht van Ceusters.
 
Je functie
  • Je ondersteunt onze onthaalmedewerkster in allerlei administratieve taken;
  • Je behandelt de inkomende oproepen en mails en assisteert klanten bij allerhande vragen;
  • Je leert werken met het Planon software pakket waarvoor een opleiding voorzien is;
  • Je verzekert het administratieve beheer, de verwerking én de opvolging van de binnenkomende oproepen;
  • Je weet bij eventuele klachten het telefoongesprek een positieve draai te geven en je collega's hierover te informeren.
 
Je profiel 
  • Je hebt reeds een eerste werkervaring binnen customer care;
  • Ervaring in vastgoed is een pluspunt;
  • Je kan goed overweg met MS Office en diverse computerprogramma’s;
  • Je spreekt uitstekend Nederlands, Frans en Engels;
  • Je hebt een passie voor customer service en hebt een verzorgd en vlot voorkomen;
  • Een aangename, professionele telefoonstem is een absolute must;
  • Je bent communicatief sterk, klantgericht en kan zelfstandig werken;
  • Je houdt van telefonisch contact met onze klanten en collega’s.
Wij bieden u
Wat bieden wij bij Ceusters?
  • Een voltijdse functie met een contract van onbepaalde duur;
  • Een marktconform salaris afhankelijk van ervaring, aangevuld met extralegale voordelen (o.a. hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques);
  • Een uitdagende functie in een boeiende en vooruitstrevende werkomgeving;
  • Een gevarieerde job met ruimte voor initiatief;
  • On-the-job coaching met aandacht voor je verdere ontwikkeling;
  • Je komt terecht in een super leuk en collegiaal team !
Interesse? Solliciteer nu en stuur je CV en motivatietoelichting naar ons departement HR: Sophie Van Oers, HR Manager, hr@ceusters.be.