Technisch beheerder / Facility Manager

Technisch beheer
Uw profiel

Uw taken:

  • Opvolgen van de aanbesteding, de planning en de uitvoering van het technisch onderhoud
  • Opvolgen van onderhouds- en bewakingsfirma’s
  • Opvolgen van procedures en wetgeving inzake veiligheid en milieu in nauw contact met externe diensten als brandweer en gemeente
  • Voorbereiden van de prijsaanvraag, prijsvergelijking, assistentie bij de keuze van aannemers en leveranciers, en beoordeling
  • Controleren van de uitvoering op juistheid en kwaliteit
  • Directe acties bij technische tekortkomingen
  • Voorbereiden, bijhouden en opvolgen van instandhoudingswerken
  • Controleren van maandelijkse facturatie van aannemers en leveranciers
  • Het opstellen en coördineren van onderhoudsprogramma’s en budgetten
  • Beheer van interne personeelsverhuizen, optimaliseren van het ruimtegebruik
  • Organiseren van facilitaire diensten en de implementatie van FMIS

Uw profiel

  • Specifieke opleiding: ind. ing. of bachelor bouwkunde/mechanica, elektriciteit of facility management
  • Enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt
  • Heldere en directe communicatie
  • Uitstekende coördinerende en organisatorische vaardigheden
  • Zelfstandig, verantwoordelijk en stressbestendig
  • Vermogen tot prioriteitsstelling
  • Kennis van Frans en Engels
  • Goede kennis van Windows en MS-Office (Excel en Word)
Wij bieden u
  • Een afwisselende en uitdagende functie.
  • Een competitief salaris met extralegale voordelen

 

Heeft u belangstelling voor deze job, stuur dan zo snel mogelijk uw sollicitatiebrief met CV en foto naar: Dhr. Dirk van den Berge - dirk.vandenberge@ceusters.be