Junior Facility Manager

Facility Assitant
Uw profiel

Functie : Assistentie bij technisch beheer volgens takenpakket:

  • Opvolgen van onderhouds- en bewakingsfirma’s, aansturing klusjesdienst.
  • Energieopvolging (meterstanden)
  • Opvolgen van procedures en wetgeving over veiligheid en milieu in nauw contact met externe diensten als brandweer en gemeente
  • Voorbereiden van de prijsaanvraag, prijsvergelijking, assistentie bij de keuze van aannemers en leveranciers, en beoordeling
  • Controleren van de uitvoering op juistheid en kwaliteit
  • Directe acties bij technische tekortkomingen
  • Voorbereiden, bijhouden en opvolgen van instandhoudingswerken
  • Controleren van maandelijkse facturatie van aannemers en leveranciers
  • Beheer van interne personeelsverhuizen, optimaliseren van het ruimtegebruik
  • Appartementen: opvolging en aansturen kleine werken, herinstaatstelling +  aanvulling plaatsbeschrijving.
  • Organiseren van facilitaire diensten en gebruik van FMIS (helpdesk)

Voorgaande taken worden uitgevoerd onder leiding van een Senior Facility Manager binnen ons bedrijf.

Profiel

  • Specifieke opleiding: bachelor facility management of gelijkwaardig door ervaring
  • Enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt
  • Heldere en directe communicatie
  • Uitstekende coördinerende en organisatorische vaardigheden
  • Zelfstandig, verantwoordelijk en stressbestendig
  • Vermogen tot prioriteitsstelling
  • Basis kennis van Frans en Engels
  • Goede kennis van Windows en MS-Office (Excel en Word)
Wij bieden u

Wij bieden

Een afwisselende en uitdagende functie.

Een competitief salaris met extralegale voordelen 

Heeft u belangstelling voor deze job, stuur dan zo snel mogelijk uw sollicitatiebrief met CV en foto naar:

Group Hugo Ceusters-SCMS NV, t.a.v. de heer Dirk Van den Berge, Uitbreidingstraat 72, 2600 Antwerpen

dirk.vandenberge@scms-ceusters.be

Interesse? Contacteer ons